SUKAnya Ostematrix untuk tulang kuat & bekalan vitamin D yang mantop!

Selepas bersalin, saya biasanya agak agresif dalam impian untuk menurunkan berat badan ke berat badan asal, makanya saya akan segera bangkit untuk bersenam dan sebagainya. Tapi saya ada satu masalah, di mana saya bukanlah seorang yang suka minum susu. Masa dalam pantang ambik ESP tu pun macam paksa rela dengan kerut muke seribu.. tapi sebab sayangkan anak, nak banyakkan susu, terpakse jugak kutelan susu Anmum, ESP dan minumam-minumam yang sama waktu dengannya.
Kemudian, saya perasan, setiap kali lepas bersenam, saya rase sakit di pangkal peha. Lepas beberapa kali mengalami sakit yang sama, saya segera berjumpa doktor. Doktor mengesahkan saya kekurangan vitamin D. Hah? Biar betol, duduk negara padang pasir, matahari terik ni still tak cukup vitamin D ke? Rupe-rupenya memang kekurangan vitamin D menjadi lumrah untuk negara-negara di timur tengah. Mungkin disebabkan matahari yang sangat terik, penduduknya lebih gemar berlindung di dalam bagunan, atau keluar pada masa tak panas.. hehe saye la tu.
Ok fine, sejak hari itu, doktor sarankan saya ambil supplement kalsium yang lengkap dengan vitamin D. Nak tau supplement Shaklee mana yang ada bekalan vitamin D yang mencukupi untuk keperluan seharian kita? itula dia cik Ostematrix.
Alhamdulillah… sebulan dua dengan Ostematrix, saya rasakan perbezaan ketara. Sakit dipangkal peha sudah tiada, malah.. bangun pagi juga terasa lebih segar..
Ostematrix juga disarankan untuk mereka-mereka yang mengalami sengal-sengal badan.. cubalah.. anda pasti merasakan perbezaan dengan Shaklee.

Trackbacks

  1. […] juga membantu dengan mengurangkan inflamasi dan radang sjuga turut melincirkan permukaan sendi. Ostematrix pula disarankan untuk membekalkan kalsium yang diperlukan dalam pembentukan dan […]

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge