Sukanya dah jumpe vitamin kulit cantik!

Naturally, saya jenis yang senang nak naik jerawat. Kalau silap makan, naik.. Kalau silap pencuci muka pun naik. Kulit pun selalu kering dan kusam. Kalau tengok kat bahagian tangan, seperti nampak putih2 bersisik sikit.. Arghh memang horor la pendek kate.

Awal tahun ni, saya diperkenalkan dengan  salah satu cadangan untuk vitamin kulit cantik…Shaklee Collagen powder. Kolagen dari extract sisik ikan merah laut dalam. Saya tau, banyak gila produk Collagen kat dunia ni, nak nak kat Malaysia, memang berlambak-lambak. Ada yang tersangat murah dan claim produk merekalah yang terbaik. Tapi somehow, saya tak berapa nak yakin dengan produk lain. Yela.. Sebab dah banyak sangat kes produk-produk kecantikan atau kesihatan kat Malaysia yang lepas dah femes gile, tup-tup kena tarik balik sebab mengandungi bahan berbahaya xXXX. Takut betul kalau tersalah pilih.
Tapi berbeza dengan Shaklee, selepas menjadi pengguna tegar selama beberapa tahun, saya sangat yakin, produknya telah diuji dan dikaji dengan teliti. Tagline Shaklee yang Sentiasa Selamat, sentiasa Semulajadi dan sentiasa menjadi memang telah terbukti. Dan bagi saya yang jenis slalu takut tak bertempat ni, sebelum saya jual apa2 produk, saya sendiri akan pakai dan consume dulu. Kalau nampak hasilnya baru saya berani nak share.
Mula-mula ambik, saya minum hari-hari selama 8 minggu, sebab itu yang mengikut hasil ujian klinikal Shaklee untuk nampak hasil perbezaan. Tapi sebenarnya, bagi I, lepas minum beberapa sachet pun dah nampak beza kat kulit, mungkin ikut orang. Seronok sangat, vitamin kulit cantikku memang mujarab! Kulitku sekarang bertambah moist dan kenyal.. Tak keluar dah jerawat, kalau keluar pun sebab ade satu masa tu, bekalan kolagen dah berkurang kat Qatar, I stop consuming sementara menunggu stok baru sampai… Tapi bila sambung makan, jerawat cepat hilang dan parut pun cepat pudar, Jeragat pun dah nampak semakin pudar dan lingkaran hitam bawah mata pun dah berkurangan.. Sekarang saya dah kurangkan mengambilan, hanya ambik sekali dalam 2-3hari, tapi hasilnya masih terasa seperti ambik hari-hari. Memang best 😉
Bagi mereka yang jenis tak sabar, sangat sesuai untuk mencuba. Kelebihan Shaklee Collagen powder ni ialah daltonnya yang rendah yang membolehkan penyerapan optimum ke sel-sel badan. Sebab tu dah boleh nampak perbezaan. Bulan October ialah bulan promosi Kolagen. Baik gunakan peluang ni untuk mencuba, kalau berminat boleh contact kami segera.. For sure akan dapat diskaun hebat! 


Call/SMS/WA no to order: 
Find 

us on facebook, like our page and receive 10% additional discount;)


We deliver within Malaysia and Qatar and also postage to worldwide! 

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge