3 hari detox plan untuk pelari yang nak kuruskan badan

3 hari detox plan untuk pelari yang nak kuruskan badan

Apa itu detox-metox? Ok lately ni, banyak pulak orang duk promote pasal detoks sana detoks sini. Tapi yang paling menarik perhatian aku ialah bila dikatakan, salah satu punca seseorang tu dah bersenam bagai tapi tak turun-turun berat badan ialah sebab badan dah terlalu banyak racun atau toksin, jadi detok adalah satu jalan terbaik nak mengatasi. […]

sukaRUN info: 5 kemungkinan penyakit semasa & selepas berlari Marathon & cara atasi

sukaRUN info: 5 kemungkinan penyakit semasa & selepas berlari Marathon & cara atasi

Ok, seperti yang dijanjikan di entri semalam, semasa kita berlari marathon, ada beberapa kemungkinan penyakit atau masalah kesihatan yang berisiko untuk menyerang. Kami di sukaRUN telah¬†mengumpul maklumat dan tips-tips pencegahan sebagai persediaan pelari-pelari agar tidak terkejut kot-kot diserang nanti. Apa yang kami kongsikan adalah antara sakit yang paling-paling biasa menyerang semasa berlari marathon. 1. Sakit […]

Tak sukaNYA aktif sukan pun boleh sakit!

Tak sukaNYA aktif sukan pun boleh sakit!

Kadang-kadang bila kita dah sakit baru kita sedar, kepentingan menjaga kesihatan. Nasib yang sama mengena Mr.Ai, dia disahkan slipdisc pada usia 31 tahun, yang pada kita semua rasanya terlalu muda nak kena apa-apa penyakit, tambah pulak dia seorang yang aktif bersukan. Tapi itulah realitinya, sama macam video bawah ni. Teringat aku, macam mana satu waktu […]